Kfea | Magazin online de cafea
Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Contact Kfea.ro

Program

11 Iunie nr 25
L-V: 8-18 | S: 10-14

INCHIS 30 nov, 1 dec

Tel: 0744.688.300

Plevnei nr 232
L-V: 9-17

INCHIS 30 nov, 1-2 dec

Tel: 031.425.49.87

Suna-ne:

Departament vanzari

Tel: 0771.438.132

Tel: 0724.019.306

Tel: 031.425.49.87

 

Departament service

Tel: 0745.05.07.49

 

Departament vending

Tel: 0771.438.132

Tel: 031.425.49.87

 

Departament Administrativ:

Tel: 0771.560.878

Tel: 031.425.49.87

 

Trimite e-mail:

contact@kfea.ro

Info kfea:

S.C. Zaniat Com S.R.L. Str 11 Iunie nr 25, Sector 4, 040172, Bucuresti, Romania, RO18646234, J09/388/2006

Intrebari frecvente

  • toate
  • livrari
  • comenzi
  • returnare
  • cafea
Pad/Cialda ESE (ex Illy, Lavazza)
• Diametru 44 mm
• Grosime 8 mm

Pad/Cialda SENSEO (ex Tchibo, El Mundo)
• Diametru 62 mm
• Greutate 7gr

ESE si SENSEO sunt sisteme de aparate diferite: ESE sunt mai mici si contin cafea compactata, SENSEO sunt mai mari si nu sunt compactate.
Capsulele de cafea contin doar cafea pura. Exceptie fac unele sortimente de Nescafe Dolce Gusto, care contin si lapte praf in capsula.

Pe langa capsulele de cafea, exista capsule de lapte praf, ceai si ciocolata (pentru sistemele Lavazza Espresso Point si Lavazza Blue).
Capsule compatibile Nespresso gasiti in magazin, aici.

Nu comericializam capsule Tassimo si nici inlocuitori pentru acestea.
Capsulele care functioneaza pe sistemul Lavazza Blue arata asemanator cu cele care functioneaza pe sistemul Caffitaly (cum sunt cele de la Tchibo), insa nu se potrivesc intre ele.
Gusturile in materie de cafea sunt subiective, iar "o cafea buna" inseamna altceva pentru fiecare individ in parte.

Asadar, "cea mai buna cafea" este o sintagma relativa. Exista cateva categorii de cafea: cele de vending (mai ieftine si mai aspre), cele medii (de retail, variate) si cele premium (mai scumpe, cu boabe mai atent alese). De cele mai multe ori, pretul este cel care arata care este cea mai buna cafea din categoria ei.
Cafeaua Arabica

Pe piata se gasesc in mare parte sortimente care contin fie 100% Arabica, fie 80% Arabica si restul Robusta sau 60% Arabica si restul Robusta.

Cafeaua Arabica tinde sa aiba un gust mai aromat, mai fructat. Este practic partea aromata a cafelei. In schimb este mai acida.

Cu toate acestea, plantele de Arabica sunt mai sensibile si mai greu de intretinut. In plus, dureaza mai mult pana cand fac fructe si se poate trece la culesul boabelor.

Cafeaua Robusta

Robusta este cea care da crema cafelei, contine de doua ori mai multa cofeina si este mai amaruie, cu un gust reminiscent asemanator cu gustul de alune.

Aceste boabe sunt considerate inferioare celor de Arabica, insa unele tipuri de Robusta sunt de inalta calitate si pretuite mai ales cand vine vorba de espresso-uri, deoarece au un gust puternic si fac crema mai multa.

Aceasta categorie de boabe este mai usor de cultivat, deoarce cresc la altitudini mai mici decat Arabica si sunt mai putin vulnerabile in fata daunatorilor si a vremii nefavorabile. In plus, plantele de Robusta produc seminte mai multe si rapid decat cele de Arabica.
Cafeaua de origine, denumita si "single origin", este o un amestec de cafea (de obicei Arabica) provenita exclusiv din originea speicificata (tara de provenienta).

Cafeaua de specialitate contine cafea dintr-o singura plantatie sau zona a unei tari. Acestea sunt specificate pe ambalaj.

Conditiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email dupa ce coletul de retur ajunge la kfea.ro.

NU se vor rambursa produsele care au fost achizitionate la pret promotional (oferte, reduceri sau facturate cu un pret mai mic decat cel afisat pe site in momentul facturarii).
Transportul NU este inclus in suma sinonima cu valoarea rambursului, ci se achita separat de catre client.
Rambursarea poate insemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare partiala a valorii produselor (nu include taxe de transport) in cazul in care acestea sunt returnate altfel decat au fost livrate de noi: deteriorate sau incomplete (componente lipsa).

Daca rambursarea este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maxim 14 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilita a produselor pe care doriti sa le returnati poate fi folosita pentru o comanda in magazinul kfea.ro.

Conditii returnare produse:

- Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea), care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 - 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.);
- Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
- Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;
- Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;
Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client.

BUCURESTI SI IN TARA

- comenzile peste 300 lei au transport gratuit.

- la comenzile sub 300 lei, taxa de transport este de 20 lei. Daca se aplica cel putin una dintre conditiile speciale de mai jos, atunci transportul este gratuit si sub 300 lei.

CONDITII SPECIALE

La comandarea a cel putin 200 de capsule Lavazza Blue sau Lavazza Espresso Point, dar si la cel putin o cafea Etolia la 1kg, transportul este GRATUIT in conditiile enumerate mai sus.

Pentru aparatele automate nu recomandam cafelele 100% Arabica, foarte fine si aromate, deoarece acestea sunt destinate folosirii la aparate clasice, altfel nu isi pun in evidenta calitatile.

Recomandam in schimb cafele in miscela, cu 10 pana la 60% Robusta (in functie de gusturi) sau, daca doriti totusi o cafea mai aromata, recomandam o 100% Arabica mai bine prajita.
Tine in mare parte de gusturi. Daca iti place o cafea foarte aromata si florala, poti incerca o 100% Arabica. Pentru un gust mai amarui si un continut mai mare de cofeina, incearca un amestec de Arabica si Robusta, in raportul care ti se potriveste cel mai bine.

Nu uita ca Robusta are de doua ori mai multa cafeina.

Pentru un continut redus de cafeina, poti oricand sa incerci o cafea decofeinizata de calitate.
Aparatele Tchibo merg pe sistemul Caffitaly. Firmele care fac capsule compatibile cu acest sistem sunt: Tchibo, Ecaffe, Julius Meinl.
Butonul Contactati-ne apare in dreptul unui produs indisponibil (care nu mai este momentan in stoc). In cazul in care va intereseaza acest produs, ne puteti contacta pentru a afla informatii despre revenirea acestuia in stoc.
Cafeaua care este adusa verde in tara si prajita la prajitoriile locale se numeste cafea proaspat prajita.

Aceasta este recomandat sa fie consumata intr-un interval de timp de minim cinci zile si maxim un an de la prajire.

Comenzile peste 300 lei beneficiaza de transport gratuit.

SAU

La comandarea a cel putin 200 de capsule Lavazza Blue sau Lavazza Espresso Point, insa si la cel putin o cafea Etolia la 1kg, transportul este GRATUIT in conditiile enumerate mai sus.

Plata se poate realiza in urmatoarele modalitati:

Plata cash, in momentul intrarii in posesia produselor;
Plata online cu cardul, prin Mobilpay sau folosind serviciile PayPal;
Plata in 6 RATE cu cardul prin serviciul Mobilpay Link2Pay, pentru cardurile CARD AVANTAJ, BONUS CARD si cardurile ALPHA BANK;
Plata cu cardul la livrare in Bucuresti;
Plata cu cardul la ridicarea din magazinul nostru (prin POS);
Plata prin virament banacar in contul S.C. Zaniat Com S.R.L.: RO97BACX0000000953679000 , deschis la Banca Unicredit Tiriac Bank.

Conform legislatiei in vigoare, platile ce depasesc suma de 5000 RON se vor efectua de catre persoanele juridice numai cu ordin de plata, CEC sau B.O.

Finalizarea comenzii online: Daca doriti sa comandati online, trebuie sa aveti cont pe site-ul nostru (sau sa va faceti un cont pe site-ul nostru) si sa apasati butonul "Adauga in cos" pentru produsele pe care doriti sa le achizitionati. Dupa ce ati terminat de adaugat toate produsele pe care doriti sa le cumparati, finalizati procesul de comanda completand fisa de comanda cu datele Dumneavoastra (sau ale firmei in numele careia comandati) si apasand pe butonul "Finalizeaza comanda" . Asigurati-va ca ati completat corect datele de contact!

Imediat dupa aceea, veti primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ati introdus-o in fisa de comanda.
Curatarea de calcar a aparatului Dumneavoastra de cafea se face printr-un proces de decalcifiere, in care 100-125ml de solutie decalcifianta se adauga in jumatate de rezervor de apa, iar apoi se apasa pe butonul de cafea pentru a scoate cate o cescuta de apa cu decalcifiant pe la grupul de cafea la 10 minute.

Repetati acest pas de cateva ori, apoi, daca aparatul este dotat cu asa ceva, folositi butonul de abur si scoateti apa cu decalcifiant prin steamer, cate o cescuta la 10 minute.
Pungile in care se ambaleaza cafeaua boabe sunt prevazute cu un ventil. Acesta nu permite aerului sa intre in punga, in schimb ii permite sa iasa, pentru ca Dumneavoastra sa puteti simti aroma cafelei apasand punga.

Din cauza faptului ca greutatea care apasa pungile de cafea in timpul transportului industrial scoate aerul din ambalaj, acestea ar putea da impresia ca sunt vidate.

Vidarea cafelei se face doar in cazul in care aceasta este macinata, pentru pastrarea aromei acesteia in ambalaj un timp mai indelungat.
Otetul si sucul de lamaie sunt prea acide pentru sistemul interior al aparatelor de cafea, afectandu-le in mod negativ.

De aceea, specialistii recomanda folosirea solutiilor speciale pentru decalcifierea espressoarelor, care sunt gentile cu sistemele interne ale aparatelor.
Capsulele Lavazza sunt facute sa fie compatibile cu anumite sisteme (aparate).

Capsulele Lavazza Blue pot fi folosite la orice aparat care functioneaza pe sistemul Lavazza Blue (LB).

Capsuelele Lavazza Point pot fi folosite la orice aparat care functioneaza pe sistemul Lavazza Espresso Point (EP).

Cialdele Lavazza (sau paduri/poduri) pot fi folosite la aparatele care merg pe sistemul ESE (Easy Serving Espresso).

Aparatul Dumneavoastra are un anumit sistem, va rugam sa verificati care este acesta inainte de a achizitiona capsule.
Magazinul nostru livreaza exclusiv prin serviciul de curierat rapid, asigurand astfel calitatea serviciului de livrare oferit clientilor.
Inainte sa fie sigilate si trimise spre vanzare, rasnitele sunt testate in fabrica de catre producator. Din acest motiv, o rasnita sigilata poate contine urme de cafea in interior.
Kfea.ro este importator, mentinand astfel preturile cat mai mici acolo unde este posibil.
Nu este obligatoriu sa plasati o comanda online pentru ridicarea din punctul de lucru ales.

Pentru a ridica o comanda direct din punctul de lucru ales, puteti comanda telefonic, online sau puteti veni direct in magazin.

Numerele de telefon la care puteti suna pentru a face comanda sunt 031.425.49.87 sau 0724.019.306.
Nu exista comanda minima.

In cazul perioadelor cu promotii speciale, precum Black Friday, Paste sau Craciun, comenzile vor ajunge cu intarzierile precizate de operatorii nostri la confirmarea telefonica a comenzii.

Echipa Kfea.ro va inregistra comanda Dumneavoastra si va face livrarea, tinand cont de preferintele selectate in fisa de comanda (ora si ziua livrarii) si de disponibilitatea imediata a produselor comandate (daca sunt sau nu in stoc).

In functie de ora la care plasati comanda, de localitatea in care doriti livrarea si considerand ca produsele sunt disponibile, comanda Dumneavoastra poate ajunge cel mai devreme a doua zi sau maxim doua zile lucratoare. Unele produse pot fi disponibile la comanda, iar atunci livrarea se va face intr-un interval mai mare de timp, stabilit de comun acord de Dumneavoastra cu operatorii nostri.

Produsele comandate (atat telefonic, cat si online) pot fi ridicate din punctele fizice de vanzare Kfea.ro, doar dupa confirmarea telefonica a comenzii de catre operatorii nostri.

Solutia de decalcifiere are ca scop curatarea calcarului din interiorul sistemului de apa al aparatului de cafea. Procesul de decalcifiere este o reactie intre o baza si un acid. Astfel, orice decalcifiant destinat espressoarelor poate fi folosit pentru orice aparat de cafea, indiferent de marca unuia sau a celuilalt.
Plata in 6 rate cu cardul, prin serviciul Mobilpay Link2Pay (plata in rate se face exclusiv online). Serviciu disponibil pentru cardurile CARD AVANTAJ, BONUS CARD si cardul ALPHA BANK.

FACTURA este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica. Pentru comenzile livrate in afara Bucurestiului, factura este emisa fara chitanta - gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.

In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Astfel, doua facturi inseamna colete diferite, care se supun individual conditiilor de livrare ale magazinului nostru.

NB: In cazul in care pierdeti chitanta, firma de curierat prin care ati ales sa va fie livrat coletul este cea care va poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierdeti factura, contactati-ne pentru a va trimite o copie dupa aceasta.

Da, puteti returna un produs daca nu va place. Vedeti conditiile de retur mai jos:

- Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea), care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 - 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.);
- Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
-Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;
-Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;

Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie.

- In cazul in care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactati-ne imediat pentru inlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de Kfea.ro;
- Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de Kfea.ro.
- Pentru produse care nu functioneaza in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de Kfea.ro in acest caz.


Harta Kfea.ro