Contact Kfea.ro
Program
Showroom 11 Iunie nr 25
L-V: 8-18 | S: 10-14
Program 24 dec: 10:00 - 14:00
Inchis 25, 26, 31 dec; 1, 2 ian
Tel: 0774.634.756
facturare11@kfea.ro
Showroom Plevnei nr 232
L-V: 8:00-18:00
Inchis 24, 25, 26, 31 dec; 1, 2 ian
Tel: 0770 993 266
Tel: 031.425.49.87
plevnei@kfea.ro
Contact departamente:
Departament vanzari
Tel: 0771.438.132
Tel: 0724.019.306
Tel: 031.425.49.87
comenzi@kfea.ro
Departament service
Calea Plevnei 232, sector 6
Program: 9:00 - 17:00 (L-V)
Tel: 0745.05.07.49
service@kfea.ro
Departament vending
Tel: 0771.438.132
Tel: 031.425.49.87
vanzari@kfea.ro
Departament Administrativ:
Tel: 0771.560.878
Tel: 031.425.49.87
facturare@kfea.ro
Info kfea:
Zaniat Com SRL, RO 18646234,
J40/20868/2017
Calea Plevnei 232, Sector 6, 060016,
Bucuresti, Romania
RO97BACX0000000953679000,
deschis la Banca Unicredit Bank
Intrebari frecvente
- toate
- livrari
- comenzi
- returnare
- cafea
• Diametru 44 mm
• Grosime 8 mm
Pad/Cialda SENSEO (ex Tchibo, El Mundo)
• Diametru 62 mm
• Greutate 7gr
ESE si SENSEO sunt sisteme de aparate diferite: ESE sunt mai mici si contin cafea compactata, SENSEO sunt mai mari si nu sunt compactate.
Pe langa capsulele de cafea, exista capsule de lapte praf, ceai si ciocolata (pentru sistemele Lavazza Espresso Point si Lavazza Blue).
Asadar, "cea mai buna cafea" este o sintagma relativa. Exista cateva categorii de cafea: cele de vending (mai ieftine si mai aspre), cele medii (de retail, variate) si cele premium (mai scumpe, cu boabe mai atent alese). De cele mai multe ori, pretul este cel care arata care este cea mai buna cafea din categoria ei.
Pe piata se gasesc in mare parte sortimente care contin fie 100% Arabica, fie 80% Arabica si restul Robusta sau 60% Arabica si restul Robusta.
Cafeaua Arabica tinde sa aiba un gust mai aromat, mai fructat. Este practic partea aromata a cafelei. In schimb este mai acida.
Cu toate acestea, plantele de Arabica sunt mai sensibile si mai greu de intretinut. In plus, dureaza mai mult pana cand fac fructe si se poate trece la culesul boabelor.
Cafeaua Robusta
Robusta este cea care da crema cafelei, contine de doua ori mai multa cofeina si este mai amaruie, cu un gust reminiscent asemanator cu gustul de alune.
Aceste boabe sunt considerate inferioare celor de Arabica, insa unele tipuri de Robusta sunt de inalta calitate si pretuite mai ales cand vine vorba de espresso-uri, deoarece au un gust puternic si fac crema mai multa.
Aceasta categorie de boabe este mai usor de cultivat, deoarce cresc la altitudini mai mici decat Arabica si sunt mai putin vulnerabile in fata daunatorilor si a vremii nefavorabile. In plus, plantele de Robusta produc seminte mai multe si rapid decat cele de Arabica.
Cafeaua de specialitate contine cafea dintr-o singura plantatie sau zona a unei tari. Acestea sunt specificate pe ambalaj.
Conditiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email dupa ce coletul de retur ajunge la kfea.ro.
Detalii aici Retur.
Conditii returnare produse: BUCURESTI SI IN TARA
Toate detaliile aici
- comenzile peste 150 lei au transport gratuit, la fel si comenzile care contin cel putin o cafea Etolia la 1kg.
- la comenzile sub 150 lei, taxa de transport este de 15 lei.
Recomandam in schimb cafele in miscela, cu 10 pana la 60% Robusta (in functie de gusturi) sau, daca doriti totusi o cafea mai aromata, recomandam o 100% Arabica mai bine prajita.
Nu uita ca Robusta are de doua ori mai multa cafeina.
Pentru un continut redus de cafeina, poti oricand sa incerci o cafea decofeinizata de calitate.
Se recomanda consumul incepand cu a cincea zi dupa prajire si pana in sase luni de la data prajirii (sau un an de la prajire in cazul Hotspot).
Comenzile peste 150 lei beneficiaza de transport gratuit.
SAU
La cel putin o cafea Etolia la 1kg, transportul este GRATUIT in conditiile magazinului. Vezi conditiile.
Plata se poate realiza in urmatoarele modalitati:
Plata cash, in momentul intrarii in posesia produselor;
Plata online cu cardul, prin Mobilpay sau folosind serviciile PayPal;
Plata in 6 RATE cu cardul prin serviciul Mobilpay Link2Pay, pentru cardurile CARD AVANTAJ, BONUS CARD si cardurile ALPHA BANK;
Plata cu cardul la livrare in Bucuresti;
Plata cu cardul la ridicarea din magazinul nostru (prin POS);
Plata prin virament banacar in contul S.C. Zaniat Com S.R.L.: RO97BACX0000000953679000 , deschis la Banca Unicredit Tiriac Bank.
Conform legislatiei in vigoare, platile ce depasesc suma de 5000 RON se vor efectua de catre persoanele juridice numai cu ordin de plata, CEC sau B.O.
Imediat dupa aceea, veti primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ati introdus-o in fisa de comanda.
Repetati acest pas de cateva ori, apoi, daca aparatul este dotat cu asa ceva, folositi butonul de abur si scoateti apa cu decalcifiant prin steamer, cate o cescuta la 10 minute.
Din cauza faptului ca greutatea care apasa pungile de cafea in timpul transportului industrial, aerul iese din ambalaj, iar cafelele ar putea da impresia ca sunt vidate.
Vidarea cafelei se face doar in cazul in care aceasta este macinata, pentru pastrarea aromei acesteia in ambalaj un timp mai indelungat.
De aceea, specialistii recomanda folosirea solutiilor speciale pentru decalcifierea espressoarelor, care sunt gentile cu sistemele interne ale aparatelor.
Capsulele Lavazza Blue pot fi folosite la orice aparat care functioneaza pe sistemul Lavazza Blue (LB).
Capsuelele Lavazza Point pot fi folosite la orice aparat care functioneaza pe sistemul Lavazza Espresso Point (EP).
Cialdele Lavazza (sau paduri/poduri) pot fi folosite la aparatele care merg pe sistemul ESE (Easy Serving Espresso).
Aparatul Dumneavoastra are un anumit sistem, va rugam sa verificati care este acesta inainte de a achizitiona capsule.
Pentru a ridica o comanda direct din punctul de lucru ales, puteti comanda telefonic, online sau puteti veni direct in magazin.
Numerele de telefon la care puteti suna pentru a face comanda sunt 031.425.49.87 sau 0724.019.306.
In cazul perioadelor cu promotii speciale, precum Black Friday, Paste sau Craciun, comenzile vor ajunge cu mici intarzieri.
Echipa Kfea.ro va inregistra comanda Dumneavoastra si va face livrarea, tinand cont de preferintele selectate in fisa de comanda (ora si ziua livrarii) si de disponibilitatea imediata a produselor comandate (daca sunt sau nu in stoc).
In functie de ora la care plasati comanda, de localitatea in care doriti livrarea si considerand ca produsele sunt disponibile, comanda Dumneavoastra poate ajunge cel mai devreme a doua zi sau maxim doua zile lucratoare. Unele produse pot fi disponibile la comanda, iar atunci livrarea se va face intr-un interval mai mare de timp, stabilit de comun acord de Dumneavoastra cu operatorii nostri.
Produsele comandate (atat telefonic, cat si online) pot fi ridicate din showroom-urile Kfea.ro.
FACTURA este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica. Pentru comenzile livrate in afara Bucurestiului, factura este emisa fara chitanta - gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.
Factura se regaseste sub AWB, in plicul lipit pe colet.
In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Astfel, doua facturi inseamna colete diferite, care se supun individual conditiilor de livrare ale magazinului nostru.
NB: In cazul in care pierdeti chitanta, firma de curierat prin care ati ales sa va fie livrat coletul este cea care va poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierdeti factura, contactati-ne pentru a va trimite o copie dupa aceasta.
- Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea), care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 - 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.);
- Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
-Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;
-Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;
Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie.
- In cazul in care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactati-ne imediat pentru inlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de Kfea.ro;
- Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de Kfea.ro.
- Pentru produse care nu functioneaza in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de Kfea.ro in acest caz.