Kfea | Magazin online de cafea
Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Cum comand

 

Kfea.ro este cel mai mare magazin virtual ce comercializeaza cafea, capsule de cafea, automate de cafea si produse complementare, oferind in acelasi timp si service pentru aparatele de cafea.

Comandand produse din magazinul nostru, aveti garantia calitatii si, in acelasi timp, economisiti timpul pierdut in cazul cumparaturilor in sistemul clasic. Kfea.ro va pune la dispozitie toate mijloacele de informare pentru a alege produsul cel mai potrivit pentru dumneavoastra.

Nu exista comanda minima.

Circuitul comenzii dumneavoastra cuprinde o serie de pasi indispensabili:

 


1. Comandarea

TELEFONIC

Numerele de telefon la care puteti suna pentru a face comanda sunt 031.425.49.87 sau 0724.019.306. Se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai jos, la Punctul 4.

Daca doriti ridicare din showroom-uri va recomandam sa optati pentru o comanda cu ridicare sau sa sunati la sediul care va intereseaza, pentru a verifica disponibilitatea stocului in locatie.

EMAIL

Comenzile pot fi plasate si prin intermediul emailului. Ne puteti trimite comenzi pe adresele comenzi@kfea.ro sau facturare@kfea.ro. Pentru preluarea comenzii va rugam sa ne trimiteti:

- numele sau firma pe care doriti sa faceti comanda,
- adresa de livrare (si adresa de facturare daca este cazul),
- numarul de telefon
- numele produselor si cantitatile.

ONLINE

La comanda Dumneavoastra se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate la Punctul 4. Daca alegeti ridicare din showroom-uri, nu mai este cazul aplicarii de taxe de transport. Veti primi un email de confirmare pentru ridicare comanda in momentul in care comanda Dvs se livreaza de la depozit catre punctul de ridicare.

Finalizarea comenzii online:

- Daca doriti sa comandati online, apasati butonul "Adauga in cos" pentru produsele pe care doriti sa le achizitionati. Daca nu puteti adauga in cos cantitatile dorite dintr-un anumit produs, inseamna ca ati comandat ultimele bucati din acel produs. Dupa ce ati terminat de adaugat in cos toate produsele pe care doriti sa le cumparati, finalizati procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul "Finalizare". Veti fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare.

- Puteti plasa comanda folosind una din cele trei optiuni: "Sunt client" (login pentru clienti existenti), "Sunt client nou" sau "Fara autentificare", apoi completand fisa de comanda cu datele Dumneavoastra (sau ale firmei in numele careia comandati) si apasand pe butonul "Finalizeaza comanda".

- Daca doriti livrarea doar pana la un sediu Fan sau Urgent Curier, va rugam ca la adresa de livrare sa completati corespunzator (ex: "Sediul Fan Courier Oradea").

- Asigurati-va ca ati completat corect datele de contact!

Imediat dupa aceea, veti primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ati introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare. 

Coduri promotionale

Codurile promotionale se pot introduce in campul de Observatii, in pagina Cosului cu toate produsele.


2. Livrarea comenzii

Echipa Kfea.ro inregistreaza comanda Dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil. Pentru ridicare din showroom, veti primi un email de confirmare pentru ridicare comanda in momentul in care comanda Dvs se livreaza de la depozit catre punctul de ridicare. Pentru livrare, comanda se livreaza prin curierat, tinand cont de preferintele selectate in fisa de comanda (ora si ziua livrarii) si de disponibilitatea imediata a produselor comandate (daca sunt sau nu in stoc).

In functie de ora la care plasati comanda, de localitatea in care doriti livrarea si considerand ca produsele sunt disponibile, comanda Dumneavoastra poate ajunge in minim o zi, maxim doua zile lucratoare. Unele produse pot fi disponibile la comanda, iar atunci livrarea se va face intr-un interval mai mare de timp, stabilit de comun acord de Dumneavoastra cu operatorii nostri.

Observatie:

- Comenzile cu plata OP (Ordin de plata) pleaca de la noi in ziua in care primim pe email confirmarea platii de la client.

- Comenzile plasate intr-o zi lucratoare pana in ora 15:00 si in care toate produsele comandate sunt in stoc, pot fi expediate in aceeasi zi si sa ajunga la destinatie in ziua urmatoare (pot ajunge si sambata daca specificati acest lucru in fisa de comanda sau operatorului). Termenul standard de livrare este de 1-2 zile lucratoare (24-48 ore). 

- Comenzile plasate intr-o zi lucratoare dupa ora 15:00 nu mai sunt expediate in aceeasi zi, ci in ziua urmatoare, ajungand astfel la destinatie a doua zi dupa expediere (tot in functie de disponibilitatea produselor comandate si conform discutiei avute cu operatorul).

- Comenzile plasate in weekend se livreaza cel mai devreme luni, cel mai tarziu miercuri, in functie ziua si ora plasarii comenzii respective.

Produsele comandate (atat telefonic, cat si online) pot fi ridicate din showroom-urile Kfea.ro, dupa ce vi s-a trimis emailul de confirmarea faptului ca produsele comandate au fost livrate de la depozit catre punctul de ridicare:

- Showroom Calea Plevnei 232, program 8:00 - 18:00 de luni pana vineri;
- Showroom Strada 11 Iunie, nr 25, sector 4, program 08:00 - 18:00 in zilele lucratoare si de la 10:00 la 14:00 sambata.
 
Se pot cumpara produse din Showroom-uri si fara comanda sau rezervare prealabila, insa stocul este limitat in aceste locatii si nu garantam ca veti gasi toate produsele cautate.

3. Facturarea

FACTURA este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica, atat in punctele de ridicare, cat si pentru colete. Factura atasata coletelor este emisa fara chitanta - gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.

In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Astfel, doua facturi inseamna colete diferite, care se supun individual conditiilor de livrare de la Punctul 4.

Pentru comenzile platite prin OP (Ordin de plata), in momentul in care procesam comanda va trimitem factura pe adresa de email introdusa de Dvs in fisa de comanda. Dupa ce ati efectuat plata in baza facturii si ne trimiteti dovada platii ca raspuns la emailul in care ati primit factura, comanda Dvs este in curs de livrare.

NB: In cazul in care pierdeti chitanta, firma de curierat prin care ati ales sa va fie livrat coletul este cea care va poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierdeti factura, contactati-ne pentru a va trimite o copie dupa aceasta.

4. Taxele de transport

BUCURESTI SI IN TARA

  • comenzile peste 150 lei au transport gratuit.
  • transport gratuit la comandarea unei cafele Etolia boabe la 1kg, indiferent de sortiment.
  • la comenzile sub 150 lei, taxa de transport este de 15 lei.

 

SPECIFICATII

Daca adresa de livrare nu este intr-o localitate care are sediu de Fan Curier sau Urgent Curier si aveti kilometri suplimentari, va putem livra cu taxa de transport doar 15 lei pana la adresa Dvs, numai prin Nemo Curier. Prin orice alt cuier veti plati kilometrii suplimentari pentru a se face livrarea la adresa (15 lei taxa standard, plus 1 leu pentru fiecare kilometru suplimentar).


5. Plata comenzii

Se poate realiza in urmatoarele modalitati:

  • Plata cash, in momentul intrarii in posesia produselor;
  • Plata online cu cardul: prin Mobilpay sau folosind serviciile PayPal;
  • Plata in 6 RATE cu cardul, exclusiv online, prin serviciul Mobilpay Link2Pay, pentru cardurile CARD AVANTAJ (Credit Europe Bank), BONUS CARD (Garanti) si cardul ALPHA BANK;
  • Plata cu cardul la ridicarea din magazinul nostru (prin POS);
  • Plata prin virament bancar in contul S.C. Zaniat Com S.R.L.: RO97BACX0000000953679000 , deschis la Banca Unicredit Bank (pentru platile in banca, comanda pleaca spre Dvs dupa ce primim confirmarea platii pe email);

 

C.I.F. : RO 18646234, Zaniat Com SRL, sediu social Piata Luminii 22, cod 810522, Braila, Braila

Nr inregistrare : J09/388/2006

Cum comand | Politica confidentialitate | Termeni si conditii | Politica retur | FAQ