Cafea boabe Julius Meinl - Traditie din 1862 pentru cafea

1862 Premium — Julius Meinl Australia


Povestea Julius Meinl începe în anul 1862, atunci când Julius Meinl deschide primul său magazin de delicatese în centrul Vienei. Printre produsele comercializate se aflau Cafea Julius Meinl, Cafea boabe Julius Meinl, Cafea macinata Julius Meinl, cafea verde, cacao, ceai Julius Meinl, condimente, orez și zahăr.


Julius Meinl își întâmpina clienții cu o întrebare ce a rămas filosofia brandului până în ziua de astăzi: Cum vă putem servi?


În vremea aceea, se vindea cafea verde, dar în 1877, Julius Meinl al II-lea creează un proces inovativ ce revoluționează prăjirea cafelei. În acest proces, boabele nu mai intră în contact cu gazele emise de combustibil. Pentru prima dată, acestea își păstrează întreaga aromă și sunt fără nici un miros străin.


Vestea s-a răspândit rapid, iar Meinl a devenit cel mai bun prăjitor de cafea din Imperiul Austro-Ungar.


1900 - Viața publică se desfășura adesea în cafenele, iar personalități precum Sigmund Freud, Otto Wagner sau Gustav Klimt frecventau locurile în care se comercializa cafea Julius Meinl.

În 1912, sediul companiei a fost mutat în locul numit acum Julius Meinl-Gasse (denumirea străzii a fost schimbată în 1954 – după Julius Meinl al II-lea) în districtul 16 al Vienei.


În 1913, Julius Meinl nu era doar cel mai mare prăjitor de cafea din Imperiul Austro-Ungar, ci și cel mai mare importator de Cafea Julius Meinl, Cafea boabe Julius Meinl, Cafea macinata Julius Meinl și ceai Julius Meinl dintr-o zonă economică cu peste 50 millioane de locuitori.


Un an mai târziu, în 1914, designerul Joseph Binder a creat logo-ul Meinl, ce devine marca de comerț a companiei.


La mijlocul secolului 20, pe strada Graben nr. 19 – Viena, s-a deschis magazinul principal magazin de Cafea Julius Meinl, Cafea boabe Julius Meinl, Cafea macinata Julius Meinl și ceai Julius Meinl, care reprezintă și astăzi locația nr. 1 a orașului în materie de delicatese high-class.


În 1962, pentru a marca centenarul companiei, Julius Meinl a creat blendul Jubiläum.


În 1980, a fost lansată gama premium de Cafea Julius Meinl, Cafea boabe Julius Meinl, Cafea macinata Julius Meinl pentru retail - Präsident.



În 2002, s-a deschis prima cafenea Julius Meinl dincolo de Oceanul Atlantic, în Chicago.


Doi ani mai târziu, în 2004, celebrul designer italian Matteo Thun a relansat logo-ul Julius Meinl și a dezvoltat un nou design modern al gamei de cești Julius Meinl.


În 2008, Julius Meinl a realizat cea mai mare cafenea din lume, chiar în Viena, între Muzeul de Istorie Naturală și Muzeul de Istoria Artei, pe perioada campionatului de fotbal EURO 2008.


În 2009, Cafea Julius Meinl, Cafea boabe Julius Meinl, Cafea macinata Julius Meinl Aroma Fez 1862 Premium a fost lansată pentru sectorul gastronomic. Conceptul este caracterizat de un gust extraordinar, un design special și tehnologie de ultimă generație.


Noul și modernul design al ambalajului gamei de retail, realizat de același designer Matteo Thun, a fost lansat în 2010.


În 2012, anul în care Julius Meinl a sărbătorit cea de-a 150-a aniversare de experiență și calitate supremă, a fost relansată gama de ceaiuri Julius Meinl, într-un design contemporan intitulat “East meets West”.


În 2015, evenimentul Julius Meinl ”Plătește cu Poezie” (lansat în premieră în România în 2013) a devenit un succes global. În fiecare an, pe 21 martie, Ziua Internațională a Poeziei, în peste 30 de țări, fiecare cafea sau ceai comandate în locațiile participante poate fi plătită cu… poezie.


În 2016, noul concept Inspresso - capsulele Inspiring Espresso - a fost lansat în segmentul de retail. Un an mai târziu, urmând o lungă tradiție de familie de artizani ai cafelei, Julius Meinl lansează „The Originals”. În 2018, Julius Meinl își extinde gama de băuturi reci odată cu lansarea produsului Tea on the Rocks și a conceptului inovator Cold Brew.


Julius Meinl Industrieholding GmbH publică primul său Raport de Sustenabilitate în 2019. În acest an, compania a fost intens preocupată de acest aspect și a lansat capsule și pahare de cafea 100% biodegradabile.


În 2020, a fost lansat proiectul Patrimoniul columbian, prin care Julius Meinl sprijină 50 de fermieri de cafea din Columbia, ajutându-i să crească eficiența și productivitatea atât pentru ei, cât și pentru generațiile viitoare.

Câteva statistici interesante despre cafeaua Julius Meinl și consumatorii săi


    -în fiecare secundă sunt consumate la nivel global 63 de cești de cafea Julius Meinl,

    -ceea ce înseamnă un total de 2 miliarde de cești de cafea pe an;

    -Julius Meinl este prezent în 70 de țări și numără peste 1000 de angajați;

    -compania prăjește 21 miliarde de boabe de cafea în fiecare an; fabricile de prăjire se află în Austria și Italia;

    -dacă le așezi una lângă alta, ai putea ocoli Pământul de aproape 6 ori;

    -grupul deține fabrica de ciocolată Kandia de la Timișoara;

    -cifra de afaceri în 2019: 185,7 milioane de euro;

    -Julius Meinl comercializează Cafea Julius Meinl, Cafea boabe Julius Meinl, Cafea macinata Julius Meinl și ceai Julius Meinl.



În noiembrie 2011, Cultura Cafenelei Vieneze a fost oficial inclusă în Patrimoniul Cultural Intangibil UNESCO. Conform declarației UNESCO: tipic cafenelelor Vieneze sunt mesele din marmură pe care este servită cafeaua, scaunele Thonet, separeurile, mesele pentru ziare și detaliile designului interior în stilul Historicismului.


Brandul de Cafea Julius Meinl, Cafea boabe Julius Meinl, Cafea macinata Julius Meinl și ceai Julius Meinl este puternic asociat cu tot ceea ce este vienez: tradiție rafinată, servicii impecabile, expresie creativă și apreciere pentru calitatea premium.

Ceai