Cafea Lavazza - Promotii la cafea
Cafea Lavazza, Lavazza, Cafea boabe Lavazza - Cea mai buna cafea Lavazza reprezinta o cafea cremoasa si super aromata, cea mai populara fiind cafea Lavazza Crema e Aroma. Cafea boabe Lavazza se distinge prin diferite origini și caracteristici ale cafelei, astfel incat satisface gusturile oricarui pasionat de cafea Lavazza.
Cafeaua Lavazza din care sunt preparate aceste amestecuri sunt importate din întreaga lume: Brazilia, Columbia, Guatemala, Costa Rica, Honduras, Uganda, Indonezia, Statele Unite ale Americii și Mexic.
Denumită „Cafeaua preferată a Italiei”, compania susține că 16 milioane din cele 20 de milioane de familii care cumpără cafea din Italia aleg Lavazza.
Printre ofertele sale de astăzi se numără produse precum: cafea lavazza crema e aroma, Lavazza Qualità Oro, Lavazza Qualità Rossa, cafea boabe Caffè Crema, Lavazza Super Crema, Lavazza Crema e Gusto, cafea Top Class, cafea decofeinizata (Lavazza decofeinizata), capsule Lavazza Blue și capsule de cafea A Modo Mio, capsule espresso point. De asemenea, Lavazza produce capsule Nespresso.
Cafea Lavazza, Lavazza, Cafea boabe Lavazza
Pentru a înțelege și mai bine cafea Lavazza, îți propunem să descoperim împreună povestea brandului. Totul a început în 1895, atunci când Luigi Lavazza a deschis primul magazin Lavazza pe Via San Tommaso din Torino.
După călătoria sa în Brazilia, Luigi Lavazza a descoperit diferite origini și caracteristici ale arborelui de cafea și a studiat arta de amestecare, pentru a satisface gusturile clienților săi. Astfel, i-a venit ideea de a combina cafea provenită din diferite părți ale lumii. Așa s-au născut amestecurile.
ÎN 1927, MAGAZINUL LAVAZZA S-A DEZVOLTAT, TRANSFORMÂNDU-SE ÎNTR-O COMPANIE.
Aceasta avea sediul în Corso Giulio Cesare și era formată din Luigi Lavazza, soția sa, Emilia, și copiii săi, Maria, Mario și Giuseppe (Beppe). În același ani, au dezvoltat o flotă auto și o rețea de vânzări.
În perioada acelor ani, Lavazza a introdus pergaminul: un ambalaj care are două straturi de hârtie ce păstrează întreaga aromă a cafelei. Acest lucru a permis familiilor să cumpere cantități mai mari din amestecul preferat de cafea boabe și să-l păstreze pentru mai multe zile acasă. A fost primul pas către ambalajul Lavazza pe care îl găsim și astăzi în magazine.
ANUL 1947 A FOST UNUL IMPORTANT PENTRU COMPANIA LAVAZZA.
A apărut prima siglă Lavazza, proiectată de Aerostudio Borghi din Milano. Litera centrală „a” era mai mare decât celelalte litere, aceasta fiind o caracteristică de design emblematică păstrată ulterior. Doi ani mai târziu, Lavazza a patentat un recipient cilindric cu capac sub presiune – a apărut astfel prima cutie Lavazza.
În urmă cu mai bine de 60 de ani, în 1950, cafea Lavazza a fost ambalată în vid pentru prima dată, fiind forma în care o cumpărăm și astăzi. Comercializată în cutii vidate sub presiune, cafea Lavazza își păstrează aroma mai mult timp, ceea ce a permis perioade de distribuție mai extinse.
Un alt element păstrat din vremurile acelea este primul slogan al amestecului Lavazza – Paradis într-o ceașcă. Acesta a fost difuzat la radio și publicat în ziare, fiind o inspirație și în ziua de astăzi pentru campania de televiziune a brandului.
Marea industrie de prăjire pentru cafea Lavazza s-a născut la sediul din Corso Novara, în 1957, iar ciclul de procesare inovator de tip „fall-flow” a permis companiei să proceseze peste 40.000 kg de cafea pe zi, folosind un proces de producție vertical mai eficient; acesta a reprezentat o adevărată inovație în Italia.
DOI ANI MAI TÂRZIU, ÎN 1959, A FOST LANSATĂ PRIMA CAFEA DECOFEINIZATĂ LAVAZZA, DENUMITĂ DEC.
Creșterea industrială a Lavazza a continuat cu deschiderea, în 1965, a celei mai mari fabrici de producție de prăjire din Europa, în Settimo Torinese.
Și tot în 1959, a fost prezentat și primul bar mobil, proiectat de Boneschi, la Torino Salone del mobile, în 1959. Această nouă modalitate de a răspândi vestea despre cafeaua Lavazza a avut un real succes, oferindu-le oamenilor ocazia de a se bucura de cafea chiar și în aer liber.
Sectorul de distribuție automată a luat naștere în 1989, odată cu sistemul Espresso Point Lavazza, un espressor care utilizează capsule monodoză preambalate de cafea macinata. Totodată, compania a achiziționat brandurile Bourbon și Suerte (1992).
Apoi, un an mai târziu, Lavazza a lansat amestecul Gualtiero Marchesi. Acesta a fost primul pas din colaborarea cu chefi de renume, Marchesi fiind unul dintre cei mai străluciți la acea vreme.