Cafea boabe Tchibo, Cafea macinata Tchibo, Capsule Tchibo

Cafea boabe Tchibo, Cafea macinata Tchibo, Capsule Tchibo


Tchibo, cea mai mare companie producătoare de cafea, cafea boabe, cafea macinata și capsule cafea din Germania.


La aproximativ 70 de ani de la înfiinţarea sa, compania Tchibo a făcut saltul de la afacere naţională la corporaţie internaţională de succes. Performanţa excelentă şi expansiunea determinată în Europa Centrală şi de Est a transformat Tchibo în unul dintre cei mai mari distribuitori de cafea ai Europei, cu încasări de 3,12 miliarde de dolari în 2019.


Tchibo - povestea brandului pasionat de inovație și… cafea


1949 - Tchibo Group a fost înființat de Max Herz (comerciant) și partenerul său de afaceri, Carl Tchiling-Hiryan. Numele Tchibo este derivat din Tchiling și cuvântul nemțesc pentru „bob” (Bohne). Cei doi fondatori au dezvoltat o companie de cafea, cafea boabe, cafea macinata, capsule cafea care să facă livrări prin poștă, la comandă. Piața cafelei a fost astfel revoluționată. În plus, clienții puteau alege între cafea ambalată în cutii de metal sau în pungi de material textil.


1954 - Apare cafeaua Tchibo Gold-Mocca, devenită rapid amestecul preferat al germanilor. Este specială datorită celor nouă tipuri de cafea din care este alcătuită. Până atunci, un amestec se realiza din maximum 5 sortimente de cafea.


1955 - Se deschide primul magazin Tchibo, în nordul Germaniei, în Hamburg. Aici, clienții aveau posibilitatea de a gusta o ceașcă de cafea înainte de a cumpăra un pachet întreg.


1958 - Dacă în acest an, Tchibo număra 77 de magazine, după numai 7 ani, în 1965, existau deja peste 400. Tchibo Gold-Mocca devine brandul numărul 1 pe piața de cafea din Germania.


1963 - Începe o nouă eră a iubitorilor de cafea, odată cu introducerea în piață a primei varietăți de cafea cu intensitate ușoară.


1984 - Tchibo introduce pe piață espressorul picco. În primul an, s-au vândut peste 200 000 de astfel de aparate.


1985 - În acest moment, este creat logo-ul Tchibo: un bob de cafea proaspăt prăjit.


1991 - Tchibo deschide noi reprezentanțe în Europa Centrală și de Est: Tchibo Budapesta și Tchibo Slovacia.


1997 - Are loc lansarea agenției de turism Tchibo.


2005 - Tchibo lansează și introduce pe piață „Cafissimo”, un sistem unic de servire a cafelei piața germană: prepararea a trei specialități diferite de cafea cu ajutorul unui singur aparat.


2015 - După 10 ani, compania inovează din nou prin Tchibo For Black ‘n White. Datorită unui proces special de prăjire lentă, cafeaua Tchibo For Black ‘n White are un gust complet  distinct atunci când este servită ca o cafea neagră sau în combinație cu lapte.


2017 - Tchibo a fost prima companie care a lansat cafea cu prăjire blondă, cu note delicate de fructe și un finisaj ușor dulce.


Astăzi, Tchibo își exportă produsele în mai multe țări din întreaga lume, numărul filialelor este în continuă creștere și se dezvoltă birouri regionale noi.


În ultimii 70 de ani de aventură, Tchibo a fost în căutarea unor lucruri speciale care fac viața mai frumoasă și mai interesantă. Promisiunea de calitate începe prin selectarea celor mai bune boabe și transportul cu grijă al cafelei din ţările de origine către fabricile de producţie.


În afară de procesul de prăjire final, gustul diferitelor origini (recolta de boabe dintr-o anumită provincie) depinde de condiţiile climatice şi geografice din ţările în care sunt cultivate. Drept urmare, pentru gama de produse premium, Tchibo prăjeşte individual fiecare produs.


Fie că este vorba de cafea, cafea boabe, cafea macinata sau capsule cafea, mai uşoară, mai aromată sau picantă, cafele selectate în mod special constituie amestecuri deosebite de care să te bucuri în fiecare zi.