Cum comand

Kfea.ro este cel mai mare magazin virtual ce comercializeaza cafea, capsule de cafea, automate de cafea si produse complementare, oferind in acelasi timp si service pentru aparatele de cafea.


Comandand produse din magazinul nostru, ai garantia calitatii si, in acelasi timp, economisesti timpul pierdut in cazul cumparaturilor in sistemul clasic. Kfea.ro iti pune la dispozitie toate mijloacele de informare pentru a alege produsul cel mai potrivit pentru tine.


Nu exista comanda minima.


Care sunt pasii indispensabili pe care trebuie sa-i urmezi pentru plasarea unei comenzi pe Kfea.ro:


 



 

1. Comandarea


DISPONIBILITATE


Produsele care sunt in stoc au buton activ "Adauga in cos". Produsele care au buton inactiv si nu se pot adauga in cos sunt indisponibile momentan sau nu mai fac parte din oferta noastră (fiind semnalizate ca atare). In cazul in care te intereseaza un produs indisponibil, ne poti contacta (chat sau e-mail [email protected]) pentru a afla informatii despre revenirea acestuia in stoc.


TELEFONIC


Numerele de telefon la care poti suna pentru a face comanda sunt 031.425.49.87 sau 0724.019.306. Se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai jos, la Punctul 4.


E-MAIL


Comenzile pot fi plasate si prin intermediul e-mailului. Ne poti trimite comenzi pe adresele [email protected] sau [email protected]. Pentru preluarea comenzii, avem nevoie de:


- numele sau firma pe care doresti sa plasezi comanda,
- adresa de livrare (si adresa de facturare, daca este cazul),
- numarul de telefon
- numele produselor si cantitatile.


Lucram cu platforma SEAP. Daca doresti detalii, poti lua legatura cu Departamentul de vanzari - Bogdan Enache - tel. 0771 438 132 sau [email protected].


ONLINE


Poti plasa o comanda direct pe site: adaugi produsele preferate in cos, mergi la pagina de finalizare a comenzii si completezi in ordine toate campurile de la Adresa de livrare/facturare, alegi metoda de livrare, respectiv de plata, apoi plasezi comanda. In cateva momente, vei primi automat un e-mail de confirmare a comenzii, prin care te informam ca plasarea comenzii s-a realizat cu succes, insotita de detaliile acesteia.


La comanda ta se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate la Punctul 4. Daca doresti sa faci adaugari ulterioare la comanda deja plasata, poti face acest lucru telefonic, la 0744 668 300, sau printr-un e-mail, la [email protected], in timpul programului.


Finalizarea comenzii online:


- Daca doresti sa comanzi online, apasa butonul "Adauga in cos" pentru produsele pe care doresti sa le achizitionezi. Daca nu poti adauga in cos cantitatile dorite dintr-un anumit produs, inseamna ca ai comandat ultimele bucati din acel produs. Dupa ce ai terminat de adaugat in cos toate produsele pe care doresti sa le cumperi, finalizeaza procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul "Finalizare". Vei fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare.


- Poti plasa comanda folosind una din cele trei optiuni: "Sunt client" (login pentru clienti existenti), "Sunt client nou" sau "Fara autentificare", apoi completand fisa de comanda cu datele tale (sau ale firmei, unde este cazul) si apasand pe butonul "Finalizeaza comanda".


- Daca doresti livrarea doar pana la un sediu Fan Courier, Sameday sau Cargus, te rugam ca la adresa de livrare sa completezi corespunzator (ex: "Sediul Fan Courier Oradea").


- Asigura-te ca ai completat corect datele de contact!

Imediat dupa aceea, vei primi un mesaj de notificare pe adresa de e-mail pe care ai introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare. 


Observatii:


1. Daca intampini probleme cu finalizarea comenzii, verifica daca toate campurile sunt completate si ca ai ales metoda de livrare si metoda de plata. Daca acestea nu apar, reincarca pagina. Pentru orice probleme intampinate, va rugam sa ne contactati pe chat sau telefonic in timpul programului.


2. In zona detaliata a valorii comenzii, Totalul este impartit in: valoare Subtotal cu TVA inclus, valoare Taxa (reprezentand Taxa pe Valoarea Adaugata continuta de suma produselor din comanda) si valoare Transport.


Statusul comenzii online


Daca doresti informatii suplimentare despre starea comenzii tale, ne poti contacta telefonic, la 0744 668 300, sau prin e-mail, la [email protected].
 


Coduri promotionale


Codurile promotionale din campanii sau flyere se pot introduce in campul de Aplicati codul de reducere, in pagina Cosului cu toate produsele.

 


 

2. Livrarea comenzii


Echipa Kfea.ro iti proceseaza comanda in cel mai scurt timp posibil. Pentru livrare, comanda se livreaza prin curierat, tinand cont de preferintele selectate in fisa de comanda (ora si ziua livrarii) si de disponibilitatea imediata a produselor comandate (daca sunt sau nu in stoc).

 

In functie de ora la care plasezi comanda, de localitatea in care doresti livrarea si considerand ca produsele sunt disponibile, comanda ta poate ajunge in minimum o zi, maximum doua zile lucratoare. Daca adresa de livrare se afla intr-o localitate unde nu exista sediu de curierat, timpul de livrare poate depasi termenul standard. Unele produse pot fi disponibile la comanda, iar atunci livrarea se va face intr-un interval mai mare de timp,in urma stabilirii impreuna de comun acord cu operatorii nostri.


Observatii:


- In cazul perioadelor aglomerate, sau cu promotii speciale, precum Black Friday, Paste sau Craciun, sau anumite campanii punctuale, comenzile vor ajunge cu mici intarzieri.


Comenzile cu plata OP (Ordin de plata) pleaca de la noi in ziua in care primim pe e-mail confirmarea platii de la client.


- Comenzile plasate intr-o zi lucratoare pana in ora 15:00 si in care toate produsele comandate sunt in stoc, pot fi expediate in aceeasi zi si sa ajunga la destinatie in urmatoarea zi lucratoare. Termenul standard de livrare este de 1-2 zile lucratoare (24-48 ore lucratoare). Daca acest termen este depasit, te rugam sa ne contactezi pentru a lua legatura cu firma de curierat si a urgenta livrarea, tot la 0744 668 300, sau prin e-mail, la [email protected].


- Comenzile plasate intr-o zi lucratoare dupa ora 15:00 nu mai sunt expediate in aceeasi zi, ci in ziua urmatoare, ajungand astfel la destinatie a doua zi dupa expediere (tot in functie de disponibilitatea produselor comandate si conform discutiei avute cu operatorul).


- Comenzile plasate in weekend se livreaza cel mai devreme luni, cel mai tarziu miercuri, in functie de ziua si ora plasarii comenzii respective.


Comenzile online cu ridicare din showroom sunt disponibile pe Kfea.ro.


Te așteptăm în continuare în magazinele noastre din București, de unde îți poți achiziționa produsele preferate la același preț ca pe site! 
Îți recomandăm să suni la sediul care te interesează, pentru a verifica disponibilitatea produselor în stocul din locație:


- Showroom Calea Plevnei 232, program 8:00 - 18:00, de luni pana vineri - Tel: 0770 993 266

- Showroom Strada 11 Iunie, nr 25, sector 4, program 08:00 - 18:00, in zilele lucratoare si de la 10:00 la 14:00, sambata - Tel: 0774.634.756


Se pot cumpara produse din Showroom-uri si fara rezervare prealabila, insa stocul este limitat in aceste locatii si nu garantam ca vei gasi toate produsele cautate. Pentru detalii legate de stocurile magazinelor Kfea.ro, ne poti contacta direct in showroom la numerele afisate pe pagina de Contact

 


 

3. Facturarea


FACTURA este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica, atat in punctele de ridicare, cat si pentru colete. Factura atasata coletelor este emisa fara chitanta - gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.


In cazul in care doresti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tii cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Astfel, doua facturi inseamna colete diferite, care se supun individual conditiilor de livrare de la Punctul 4.


Pentru comenzile platite prin OP (Ordin de plata), in momentul in care procesam comanda iti trimitem factura pe adresa de e-mail introdusa in fisa de comanda. Dupa ce ai efectuat plata in baza facturii si ne trimiti dovada platii ca raspuns la e-mailul in care ai primit factura, comanda ta este in curs de livrare.


NB: In cazul in care pierzi chitanta, firma de curierat prin care ai ales sa iti fie livrat coletul este cea care iti poate oferi o copie de pe chitanta. In cazul in care pierzi factura, contacteaza-ne pentru a-ti trimite o copie a acesteia.

 


 

4. Taxele de transport


BUCURESTI SI IN TARA


Livrare prin curier rapid

- comenzile peste 170 lei au transport gratuit.

- transport gratuit la comandarea unei cafele Etolia boabe la 1kg, indiferent de sortiment.

- la comenzile sub 170 lei, taxa de transport este de 15 lei.

- pentru comenzile plasate cu modalitate de plată - Ramburs la curier - va fi adăugată automat o taxă suplimentară în valoare de 5 lei, ce reprezintă costurile operaționale pentru procesarea rambursului.


Livrare în locker Easybox / Fanbox

- comenzile mai mici de 99,99 lei - taxa transport 9,99 lei

- comenzile de peste 99,99 lei beneficiază de  transport gratuit.

Coletele voluminoase ce nu au loc într-un locker Easybox vor fi automat livrate prin firma de curierat rapid Sameday, la adresa de livrare menționată în corpul comenzii (sau curierul vă notifică prin SMS pentru introducerea adresei).


Dimensiunile sertarelor Easybox / Fanbox sunt:

- mare: 47 x 44,5 x 39 cm;

- mediu: 47 x 44,5 x 20 cm;

- mic: 47 x 44,5 x 10 cm.


SPECIFICATII


Coletele se trimit prin Sameday, Fan Courier (un singur colet, în limita a 6 kg) și Cargus (un singur colet, în limita a 6 kg). Dacă cele 6 kg sunt depășite, coletul va fi livrat prin Sameday.

Menționăm că, în cazul comenzilor plasate vineri, după ora 15:00, ridicarea de către FAN Courier se va efectua în ziua de luni. De asemenea, inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică nu se efectuează ridicări de la depozitul Kfea.ro de către FAN Courier, astfel încât comenzile înregistrate în această zi vor fi expediate în primul traseu disponibil, cel de luni.

Pentru comenzi cu livrare în Bulgaria sau Ungaria, ne poți contacta pe e-mail [email protected] pentru mai multe detalii. 

 

 


 

5. Plata comenzii


Se poate realiza in urmatoarele modalitati:


- Ramburs la curier, in momentul intrarii in posesia produselor (Taxă procesare ramburs - 5 lei);

- NOU: Plata cu cardul, in momentul intrarii in posesia produselor (selectați modalitatea de plată Ramburs); Datele cardului nu vor fi stocate în shop-ul Kfea.ro

- Plata online, prin intermediul ING WebPay;

- Plata in maximum 4 RATE cu cardul, exclusiv online, prin serviciul Mobilpay Link2Pay, pentru cardurile CARD AVANTAJ (Credit Europe Bank), BONUS CARD (Garanti), cardul ALPHA BANK și cardul StarBT. Dupa selectarea modalitatii "plata card", apasa Finalizare si vei fi redirectionat in pagina MobilPay, unde, dupa ce introduceti datele cardului, vei putea selecta pana la 6 rate; Datele cardului nu vor fi stocate în shop-ul Kfea.ro

- Plata cu cardul la ridicarea din magazinul nostru (prin POS);

- Plata prin virament bancar in contul S.C. Zaniat Com S.R.L.: RO98BTRLRONCRT0CJ3225701, deschis la Banca Transilvania (pentru platile in banca, comanda pleaca spre tine cel mai rapid dupa ce primim confirmarea platii pe e-mail).

 

 


 

6. Utilizarea punctelor de loialitate

 

Începând cu 20 martie 2024, orice achiziție pe Kfea.ro este recompensată. Cu cât cumperi mai mult, cu atât primești mai mult.

Înregistrează-te acum pentru a începe să acumulezi puncte de fidelitate, și primești automat 100 puncte BONUS! Dacă ești deja membru, autentifică-te în cont pentru administrarea punctelor acumulate.

 

Beneficii pentru membri

După ce te înregistrezi (crearea unui cont), la fiecare comandă efectuată vei câștiga puncte de fidelitate, care se adună în cont și pot fi transformate în reduceri la următoarele achiziții.

Punctele recompensă reprezintă un beneficiu adițional, cu scopul de a crește experiența cumpărăturilor pe Kfea.ro, și reprezintă modul în care îți arătăm aprecierea pentru loialitatea ta.

Pentru fiecare 10 lei cheltuiți, vei primi în schimb o recompensă de 10 puncte.

Fiecare 100 puncte reprezintă 1 RON reducere pentru viitoarea ta comandă.

Pentru a putea utiliza punctele este necesar să acumulezi în contul de client minimum 500 puncte.

Valabilitatea punctelor este de 180 de zile.

Valoarea punctelor poate fi utilizată doar în format electronic, pentru achiziția produselor pe Kfea.ro.

Excepție fac următoarele produse ce sunt excluse din programul de loialitate: Lavazza Super Crema cafea boabe 1kg, Lavazza Crema e Aroma cafea boabe 1kg, Lavazza Qualita Oro 1kg cafea boabe, Capsule Lavazza Blue Caffe Crema Lungo 100 buc, Lavazza Gusto Forte Vending cafea boabe 1kg.

 

Punctele de loialitate nu pot fi DEDUSE dintr-o comandă deja plasată.

Câmpul unde punctele de loialitate pot fi valorificate se regăsește în coșul de cumpărături (check-out) la secțiunea „Recompensele mele”.

 

Asistență

Te rugăm să ne contactezi în chat sau la [email protected], în momentul în care întâmpini o problemă cu contul tău de client Kfea.ro.

Urmărește-ne în social media pentru a rămâne la curent cu toate noutățile Kfea.ro.

Multumim clienților care ne sunt alături de atât de mulți ani!

 


Zaniat Com SRL, C.I.F.: RO 18646234, nr. inregistrare : J40/20868/2017, sediu social Calea Plevnei 232, Sector 6, cod 060016, Bucuresti

 

Cum comand | Politica confidentialitate | Termeni si conditii | Politica retur | FAQ